Wij Presenteren De Regio

Beste scout,

Hierbij nodigen wij alle vrijwilligers, kaderleden, leidinggevenden en/of bestuursleden uit voor een belangrijke maar ook gezellige en interessante avond:

WIJ PRESENTEREN DE REGIO

Wat speelt er in de regio, wie of wat is de regio eigenlijk, welke vragen heb jij aan de regio of andere groepen? Wat vind jij of jouw groep belangrijk? Misschien vraag je jezelf wel eens het volgende af?

• Hoezo, voor iedereen jaarlijks €3 naar de regio?
  • Wat is er nou weer veranderd in SOL?
  • Wat doet de Admiraliteit eigenlijk nog?

Schuif aan en praat mee!

• Openingswoord
  • IJsbreker
  • Ronde tafelgesprek
  • Borrel

Waar

Op donderdag 4 april van 19.45 tot 22.15 uur in het Scoutcentrum Amstelveen (Princesselaan 6A, 1182 HA Amstelveen). Parkeren kun je aan de Amsterdamseweg of de Keizer Karelweg. De ingang tot het terrein is te vinden tussen Amsterdamseweg 378 en 380.

Meer informatie

Mail voor meer informatie over de bijeenkomst of over de Regio naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Aanmelden
We zouden het op prijs stellen indien je even meldt dat je komt, zodat we rekening kunnen houden met inkopen:
http://tinyurl.com/regioAAWe verwachten dat elke groep minimaal een afvaardiging stuurt.

Met vriendelijke groet,
Namens het regio bestuur,

René van Andel Voorzitter
Eric Leignes Bakhoven Secretaris
Leon Rutten Penningmeester
Dennis van der Born Voorzitter Admiraliteit 5
Susanne Smeehuijzen Voorzitter Trainingsteam
Letty Lechner Voorzitter Activiteitenteams
Dave Voorhaar Voorzitter Nautisch Technische Commissie

Scouting Regio Amsterdam-Amstelland
Scoutentrum
Princesselaan 6A • 1182 HS Amstelveen
web amstel.scouting.nl
         Media Buttons

Benieuwd wat er allemaal in de Regio te doen is? Kijk op onze website, of abonneer je op onze google agenda!