Poster Regionaal Kampvuur 2016 v3smallOp 10 september a.s., tijdens het weekend van de RZW (Roei-,  Zeil- en Wrikwedstrijden) wordt er een groot kampvuur  georganiseerd voor alle 18+ leden van de regio. Voor land én  waterwerk dus. Kom jij ook?

Klik hier of op de afbeelding om de poster te downloaden.

Het thema is "Land meets water" omdat we vooral land & water  samen willen brengen tijdens een leuke activiteit. Kom met je  stafteam, je stam of bestuur langs, de warme chocomelk en  marshmallows staan klaar!

Heb je zin om ook wat te doen tijdens het kampvuur? Doe dan  mee met onze pubquiz, of ga een potje weerwolven met een grote  groep. Heb je nog andere inbreng? Schroom niet en laat je horen!  Muziek, dans, sketches, alles is welkom, maar je moet niks  behalve komen natuurlijk!

• (Gratis) slapen in eigen tent of tegen betaling €5 in clubhuis Walhalla
  • Drankjes tegen scoutingprijzen